Wednesday 29 October 2008

بی بیان

دختر 14ساله قرباني سوءظن پدر شد

چند روز پيش لاله گفت حالت تهوع دارد، چون اين حالت در او از بين نمي رفت، مطمئن شده بودم دخترم باردار است از وقتي اين مساله در ذهنم نقش بسته بود آرامش نداشتم تا اينکه تصميم گرفتم اين لکه ننگ را از بين ببرم.

می خواستم هیچ کامنتی رو مطلب نذارم ولی دلم می خواست قانونی می یومد تا ماماها همون سر زایمان این پرده کوفتی دخترها رو همونجا با انگشت پاره می کردن تا شاید دیگه ملت علاف یه تیکه بافت ریز مزخرف نشن، علاف که چی کشته نشن!

2 comments:

Lili said...

با این قانونی که میگی منم کاملن موافقم.ما هنوزم دوستیم نیستیم؟؟

Anonymous said...

سلام پری جان با این اسم زیبا. متاسفانه تجاوز خانگی در ایران غوغا می کنه . خیلی راحت میشه سایت هایی رو که ایرانیها از تجربه های سک سی خودشون می نویسند رو نگاه کنی تا ببینی چقدر این موارد زیاده و خیلی از پدرها متوجه وحشتناک بودن کارشون نیستند . متاسفانه قانون هم حمایتی از این ادم نمی کنه یعنی حتما خود قربانی صدمات جبران ناپذیر دیگه ای رو از طرف قانون و اجتماع می بینه . تموم اینا برمیگرده به اهمیت ندادن به حمایت از بچه ها . تو نمونه پدر نروژی رو نگاه کن. یک نمونه نادر در دنیا. پدری که به دخترش سالها تجاوز می کرده وقتی دستگیر میشه به دکترش می گه از مادری که داشته و اینکه چطور انقدر در بچگی کتک می خورده تا به حالت مرگ بیفته. این پدر هم درسته که واقعا مستحق بدترین مجازات هاست اما متاسفانه یکی است از هزاران هزار پدر و مادر ایرانی که روحا و جسما هر روز به بچه هاشون تجاوز می کنند. با نظر تو موافقم باید صدای این بچه های مظلوم رو به همه رسوند. منم خوشحالم که از مطلب گلشیفته ام خوشت اومد عزیزم. لینکتو می ذارم تا بیشتر مطالب همدیگرو بخونیم